תצהיר שירות הלקוחות שלנו :

הקניון ו / או מר יוסף ק. הנכבד מצהירים זאת כדלקמן :

  • הקניון מציע בזאת מוצרים ופריטים שונים לכל החפץ בכך .
  • הקניון לעולם לא ימכור פריטים או מוצרים כלשהם יד שניה , אלא רק חדשים וחדשים בלבד .
  • הקניון מצהיר בזאת שכל לקוח ולקוח הוא נכס ולא יעשה שום אפליה בגין הגיל , המין , שפה , וכמו כן שכל לקוח הוא חשוב לו ביותר ויעשה ככל לאל ידו לתת שירות בזמן סביר ומהר ככל הניתן , הכל למען הלקוחות היקרים .
  • הקניון מצהיר שיפעל בתום לב , מתן שקיפות כלפי הלקוחות , ויעשה כמיטב יכולתו להעניק חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר ולתת שירות לשביעות רצונם של הלקוחות על מנת שישארו נאמנים , ממליצים וחוזרים .
  • הקניון יהיה פתוח 24 ש' , כל השבוע , כל השנה , וכל הזמנות שיהיו בשבת או בחג, ככל שיהיו , יטופלו ביום העסקים הקרוב .
  • המשלוחים יהיו או במסירה אישית או בדואר רשום או באמצעות שליח הכל לפי הענין ( מיקום הלקוח , גודל ההזמנה ועוד ) .
  • חזון הקניון הוא לספק טובין ומוצרים במחירים הכי טובים בישראל , להוריד את יוקר המחיה , ולתת שירות ללקוחות רבים ככל הניתן ולהשביע את רצונם .
  • הקניון או בעליו קשוב מאוד לרגשי הלקוחות וכל הערה , תגובה או בקשה יתקבלו ברצון . כל הודעה שתשלח אם במייל או בפקס תיענה בהקדם האפשרי ובלבד שלא יפלו בימי שבת או חג .
  • הקניון ו / או בעליו מצהירים בזאת שיתנהגו ויתנהלו בכובד ראש ובכבוד רב לכל פונה , לכל לקוח ולקוח וישתדל לתת שירות וחויה , הכל על מנת להפוך אותם לנאמנים
  • ללקוחות ישנם כמה ערוצי קשר והם מוזמנים ליצור קשר אם בווטסאפ , בצ'אט , במייל , בפקס או בטלפון .

   אשמח לשרת איתכם באמונה 

   אוהב אתכם , יוסף 

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות